Lipsa infrastructurii rutiere in Romania genereaza numeroase efecte negative, cum ar fi atragerea unui numar redus de turisti straini, scaderea sigurantei in trafic, cresterea cheltuielilor de intretinere si reparatie a masinilor, etc.
Desi se investesc sume uriase in strazi, rezultatele abia se observa. Un studiu realizat de firma de consultanta A.T. Kearney si publicat pe www.ziua.ro, arata ca Romania ar putea avea o infrastructura rutiera la acelasi nivel ca cel din Europa de Vest in 130 de ani. Rata anuala de crestere a investitiilor alocate constructiei de drumuri este de 30%, pana in 2012, Romania avand, astfel, cea mai dinamica piata din regiune, pe acest segment, se arata intr-un comunicat A.T. Kearney. Tara noastra este urmata in top de Rusia si Slovacia, cu majorari de 25%, respectiv 20%, in urmatorii patru ani. (sursa foto, www.gandul.info).
Intradevar lucrarile in romania se misca foarte greu.O firma care nu lucrueaza din cauza statului ( ex. o expropriere care nu este facuta la timp) este platita suplimentar cu sume destul de generoase. Nu i-ar fi mai usor statului sa faca intai expropierile (dupa exemplul incauza) si apoi sa incheie un contract?
De ce avem nevoie de toate aceste informatii? Datele pe care le colectam prin acest formular de identificare a solutiei sunt importante pentru a genera mai multa forta procesului de participare si pentru a avea sanse mai mari sa generam probleme rezolvate:
Acest site a fost realizat cu sprijinul Uniunii Europene. Continutul acestuia reprezinta responsabilitatea exclusiva a Centrului de Dezvoltare SMART si in niciun caz nu poate reflecta opiniile Uniunii Europene.